lunes, 2 de noviembre de 2015

Arranca un nou dia!

Bé, després de la reunió d’avui acabe la facultat per una temporada i comence les pràctiques com a mestre de primària. És molt curiós, he arribat al principi d’una cosa que m’agradaria que durara per sempre, estic impacient per saber com anirà tot. He estat aquesta vesprada tocant una estona la guitarra per a traure unes cançonetes, que demà toca tocar una estoneta per a passar una vesprada agradable i tinc ganes de fer coses boniques!

Per altra banda aquest cap de setmana ha sigut extremadament emocionant, encara que no vaig poder anar al Firasona de Cocentaina, vaig tindre l’oportunitat de participar en un sainet/concert a Sant Vicent. M’alegre molt que la gent compte amb mi per a aquestes cosetes, la veritat és que va eixir genial!


No hay comentarios:

Publicar un comentario

 

Seguidores

About